REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO PUNCHNIGHT bilety.punchnight.pl
I. Postanowienia ogólne
Właścicielem, operatorem i administratorem serwisu PunchNight jest PUNCH NIGHT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Toruniu, ul. Jana Michała Hubego nr 22 lok. 27, 87 – 100 Toruń, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu pod numerem KRS: 0001161073, NIP: 9562401246, REGON: 5411522828, adres poczty elektronicznej (e-mail): [email protected]. Serwis internetowy dostępny jest pod adresem: bilety.punchnight.pl oraz punchnight.pl
Niniejszy Regulamin, sporządzony w języku polskim, stanowi wzorzec umowny umowy zawieranej na odległość, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego. W przypadku odrębnej decyzji Kupującego, treść Regulaminu stanowi treść zawartej Umowy między Stronami. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, treść Umowy zostaje utrwalona i udostępniona Kupującemu na trwałym nośniku, aby w razie potrzeby mógł się na nią powołać. Sprzedaż prowadzona jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Klient ma możliwość zapoznania się z kodeksem dobrych praktyk przedsiębiorców, który znajduje się w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (aktualne brzmienie Ustawy jest dostępne pod adresem http://isap.sejm.gov.pl/).
Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Serwis bilety.punchnight.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz Umów Sprzedaży Produktu, a także tryb postępowania reklamacyjnego. Każdy Usługobiorca, podejmując czynności zmierzające do korzystania z Usług Elektronicznych Serwisu bilety.punchnight.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu. Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta w Serwisie PunchNight jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w trakcie składania Zamówienia.
Sprzedaż biletów na Wydarzenie Punch Night odbywa się bezpośrednio na stronie Serwisu bilety.punchnight.pl. Wydarzenia oraz informacje o nich zamieszczane są na stronie punchnight.pl. Zakończenie sprzedaży biletów w Serwisie następuje z końcem puli biletów lub rozpoczęciem wydarzenia.
Bilety oferowane za pośrednictwem Serwisu są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r., Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
II. Definicje
KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży z Usługodawcą.
UŻYTKOWNIK – każdy podmiot korzystający z serwisu internetowego.
ORGANIZATOR – PUNCH NIGHT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Toruniu, ul. Jana Michała Hubego nr 22 lok. 27, 87 – 100 Toruń, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu pod numerem KRS: 0001161073, NIP: 9562401246, REGON: 5411522828
REGULAMIN – niniejszy regulamin Serwisu.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
SERWIS – serwis internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.bilety.punchnight.pl
UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Kupna – Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Serwisu.
USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
USŁUGODAWCA, SPRZEDAWCA – PUNCH NIGHT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Toruniu, ul. Jana Michała Hubego nr 22 lok. 27, 87 – 100 Toruń, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu pod numerem KRS: 0001161073, NIP: 9562401246, REGON: 5411522828
USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu polegająca na możliwości zakupu biletów na wydarzenie Punch Night.
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży.
III. Rodzaj i zakres usług elektronicznych
Usługodawca za pośrednictwem Serwisu umożliwia korzystanie z następujących Usług Elektronicznych: zawieranie Umów Kupna – Sprzedaży Produktu w Serwisie. Świadczenie Usług na rzecz Usługobiorców w Serwisie odbywa się na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zamieszczania na stronie Serwisu treści reklamowych, które stanowią integralną część Serwisu i prezentowanych w nim materiałów.
IV. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych
Usługodawca świadczy Usługi Elektroniczne za pośrednictwem Serwisu internetowego dostępnego pod adresem bilety.punchnight.pl, w tym założenie i prowadzenie Konta, umożliwienie składania zamówień poprzez Formularz. Umowa o umożliwienie złożenia zamówienia poprzez Formularz zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia lub zaprzestania składania zamówienia.
Zalecane wymagania techniczne współpracy z systemem teleinformatycznym obejmują komputer z dostępem do Internetu, pocztę elektroniczną oraz aktualną przeglądarkę internetową z włączoną obsługą JavaScript i cookies. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania z Serwisu zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami, z poszanowaniem dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich oraz do nie dostarczania treści bezprawnych. Zabronione jest zakłócanie funkcjonowania Serwisu oraz rozsyłanie niezamówionej informacji handlowej. Usługobiorca jest zobowiązany do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
Reklamacje dotyczące świadczenia usług elektronicznych można składać drogą mailową [email protected] lub pisemnie (PUNCH NIGHT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Jana Michała Hubego nr 22 lok. 27, 87 – 100 Toruń). Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług ciągłych w każdym czasie, przesyłając stosowne oświadczenie mailowo: [email protected] lub pisemnie (adres jak wyżej).
Usługodawca może wypowiedzieć umowę w przypadku naruszenia Regulaminu przez Usługobiorcę, po bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania naruszeń. Umowa wygasa po 7 dniach od złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu. Strony mogą rozwiązać umowę za porozumieniem w każdym czasie. Wypowiedzenie umowy nie narusza praw nabytych przez Strony. Usługodawca udzieli odpowiedzi na reklamację drogą mailową lub w inny uzgodniony sposób.
Świadczenie Usługi Elektronicznej zakupu biletów jest płatne, a opłaty są wskazywane w procesie zakupu.
V. Warunki zawierania umów sprzedaży
Informacje na stronach Serwisu nie stanowią oferty w rozumieniu prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży na warunkach podanych w opisie Produktu. Cena biletu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera podatek VAT. Całkowita wartość Zamówienia, widoczna przed ostatecznym zatwierdzeniem transakcji, zawiera wszelkie prowizje i opłaty. W szczególnych przypadkach operator płatności może naliczyć dodatkową opłatę transakcyjną, o czym Usługobiorca jest informowany przed przejściem do płatności. Cena biletu obowiązuje w chwili złożenia Zamówienia i nie ulega zmianie.
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok za pomocą Formularza Zamówień na stronie bilety.punchnight.pl. Proces zakupu biletów bezpośrednio na stronie Serwisu obejmuje wybór Wydarzenia, wybór miejsc (numerowanych lub nienumerowanych) i wariantów cenowych, uzupełnienie danych Klienta, wybór formy płatności online, akceptację Regulaminu, dokonanie płatności i potwierdzenie zakupu wysłane na adres e-mail Klienta.
Zamówienie jest tworzone w momencie kliknięcia przycisku „Dokonaj płatności”. Do tego czasu wybrane bilety są dostępne dla innych Klientów.
Klient jest zobowiązany do weryfikacji poprawności wprowadzonych danych osobowych i teleadresowych oraz zgodności informacji na bilecie z Zamówieniem.
Czas rezerwacji biletu wynosi 20 minut, w którym Klient powinien dokonać płatności.
Bilet jest dostępny do pobrania po potwierdzeniu transakcji w wiadomości przesłanej przez Serwis.
Warunkiem zakupu biletu w Serwisie jest zapłata online za pośrednictwem dostępnych metod płatności.
Operatorem płatności online jest system zapewniający natychmiastową wpłatę. Szczegółowe informacje o warunkach płatności znajdują się w regulaminie operatora płatności. W przypadku gdy bilety zostały wyprzedane lub płatność nastąpiła po upływie czasu rezerwacji, wpłata jest traktowana jako przedpłata do wykorzystania – jeśli bilety są jeszcze dostępne lub zwracana po 30 dniach.
Do zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest złożenie Zamówienia przez Klienta. Po złożeniu Zamówienia bezpośrednio na stronie Serwisu, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie i przyjęcie do realizacji poprzez wysłanie wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie istotnych elementów Zamówienia, pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy oraz niniejszy Regulamin. Z chwilą otrzymania tej wiadomości przez Klienta zostaje zawarta Umowa Kupna – Sprzedaży. Faktura VAT za zakupione bilety wystawiana jest na żądanie Klienta, jeśli opcja ta była dostępna w procesie zakupu, na dane podane w formularzu, obejmująca łączną ilość biletów w transakcji. Faktura jest wystawiana w formie elektronicznej i dostarczana drogą mailową. Serwis bilety.punchnight.pl nie ponosi odpowiedzialności za błędy w danych wprowadzonych przez Klienta.
VI. Bilet drukowany (print@home)
Bilet drukowany (print@home) jest dokumentem elektronicznym w formacie PDF, przeznaczonym do samodzielnego wydruku przez Klienta po potwierdzeniu transakcji. Bilet jest przesyłany na adres e-mail podany podczas składania Zamówienia. Bilet w formie drukowanej lub elektronicznej należy okazać bileterowi, chyba że w Serwisie lub na bilecie określono inaczej.
Wiadomość e-mail z potwierdzeniem zakupu i linkiem do pobrania biletu jest wysyłana w ciągu 20 minut od potwierdzenia płatności. W przypadku braku wiadomości należy sprawdzić folder SPAM i skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta – [email protected].
Bilet drukowany zawiera unikalny kod QR, będący identyfikatorem wstępu. Klient jest zobowiązany do niepokazywania biletu osobom postronnym, gdyż kody są ważne tylko przy pierwszym skanowaniu, a udostępnienie biletu osobom trzecim spowoduje jego unieważnienie i będzie traktowane jako próba oszustwa.
Organizator/Partner może odmówić wstępu wszystkim posiadaczom biletów o tych samych kodach. Ze względów bezpieczeństwa, bileter może poprosić o okazanie dokumentu tożsamości.
Bilet umożliwia jednorazowe wejście określonej liczbie osób. Bilet nieczytelny, zniszczony lub uszkodzony może zostać uznany za nieważny.
VII. Warunki rozwiązywania umów o świadczenie usług elektronicznych
Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez podania przyczyny, przesyłając oświadczenie drogą mailową [email protected]. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług ciągłych w przypadku naruszenia Regulaminu przez Usługobiorcę, po bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania naruszeń, z zachowaniem 7-dniowego okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę za porozumieniem stron w każdym czasie.
VIII. Tryb postępowania reklamacyjnego
Reklamacje z tytułu rękojmi dotyczące wad fizycznych i prawnych biletów reguluje Kodeks cywilny. Zawiadomienia o wadach i zgłoszenia żądań można dokonać drogą mailową na adres: [email protected]. lub pisemnie (PUNCH NIGHT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Jana Michała Hubego nr 22 lok. 27, 87 – 100 Toruń), podając szczegóły dotyczące reklamacji oraz dane kontaktowe.
W razie potrzeby, bilet należy dostarczyć na wskazany adres.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie do 14 dni. Odpowiedź zostanie wysłana na podany adres e-mail lub w inny sposób wskazany przez Klienta. W przypadku reklamacji Konsumenta nierozpatrzonej w terminie 14 dni uznaje się ją za uwzględnioną. W przypadku zwrotów biletów dokonywanych przez Serwis, Klient jest zobowiązany do odesłania danych niezbędnych do weryfikacji wpłaty. Zwrot pieniędzy następuje przelewem na rachunek bankowy lub kartę płatniczą.
IX. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Zgodnie z art. 38 pkt. 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość w odniesieniu do umów o świadczenie usług związanych z wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
Zakupiony bilet nie podlega zwrotowi ani wymianie, za wyjątkiem sytuacji odwołania Wydarzenia, zmiany jego daty lub miejsca przez Organizatora. W przypadku wystąpienia takich zmian, Klient zostanie o tym poinformowany przez Organizatora. Serwis bilety.punchnight.pl zastrzega sobie prawo do informowania Klientów o zaistniałych zmianach, którzy zakupili bilet na dane Wydarzenie, jednak nie jest to jego obowiązkiem. Informacja może zostać wysłana drogą mailową lub SMS na dane podane podczas zakupu.
W przypadku zwrotu biletu, Klientowi zwracana jest jedynie wartość biletu. Pozostałe opłaty serwisowe i transakcyjne nie podlegają zwrotowi. Zwrot środków nastąpi w terminie do 31 dni od daty wydania dyspozycji zwrotu przez Organizatora, którego dotyczą zwracane bilety.
Jeżeli Klient zażądał wystawienia faktury VAT za zakupiony bilet, zwrot środków zostanie zrealizowany dopiero po potwierdzeniu otrzymania korekty do faktury. Za potwierdzenie uznaje się odesłanie podpisanego dokumentu do Organizatora. Faktura korygująca może zostać wystawiona i dostarczona Klientowi drogą mailową na adres podany podczas zakupu, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (VAT). W takim przypadku fakturę korygującą uznaje się za dostarczoną bez konieczności jej drukowania i odsyłania podpisanej kopii.
Jasne, proszę bardzo uporządkowana wersja końcowych postanowień regulaminu:
X. DANE OSOBOWE
Administratorem danych osobowych Użytkowników Serwisu jest Usługodawca, którego tożsamość i dane kontaktowe zostały szczegółowo określone w Rozdziale I ust. 1 niniejszego Regulaminu.
Usługodawca przetwarza dane osobowe Użytkowników w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umów zgodnie z art. 8 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, w tym w celach opisanych w niniejszym Regulaminie. Przetwarzanie danych odbywa się zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i 1 Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Składając Zamówienie, Klient wyraża dobrowolną zgodę na przekazanie swoich danych osobowych zawartych w Zamówieniu do Organizatora.
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Wszelkie reklamacje i skargi dotyczące organizacji oraz przebiegu Wydarzenia powinny być kierowane bezpośrednio do Organizatora.
Serwis bilety.punchnight.pl nie ponosi odpowiedzialności za skutki wysłania wiadomości e-mail (zawierających bilety, informacje o odwołaniu wydarzenia lub dotyczące Zamówienia) na nieprawidłowy adres e-mail lub wiadomości mms na nieprawidłowy numer telefonu, jeżeli zostały one błędnie podane przez Klienta podczas składania Zamówienia.
Biuro Obsługi Klienta serwisu bilety.punchnight.pl jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00. W bieżących sprawach prosimy o kontakt drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected].
Umowy zawierane za pośrednictwem Serwisu podlegają prawu polskiemu.
Wszelkie zmiany wprowadzone przez Usługodawcę w niniejszym Regulaminie Serwisu są wiążące dla Usługobiorcy pod warunkiem, że został o nich prawidłowo poinformowany, a Usługobiorca nie wypowiedział umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 14 dni od dnia otrzymania powiadomienia o zmianach.
W przypadku, gdyby jakakolwiek część niniejszego Regulaminu okazała się niezgodna z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
Wszelkie spory pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą będą w pierwszej kolejności rozstrzygane na drodze negocjacji, z zamiarem polubownego zakończenia konfliktu. Jeżeli osiągnięcie porozumienia nie będzie możliwe lub satysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
Klient będący konsumentem ma prawo skorzystać z pozasądowych metod rozstrzygania sporów, w tym poprzez złożenie skargi za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Ponadto, Klient będący Konsumentem ma prawo do skorzystania z innych pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, w szczególności poprzez złożenie wniosku o mediację lub o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny po zakończeniu postępowania reklamacyjnego (wniosek można pobrać ze strony www.uokik.gov.pl). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej jest również dostępny na stronie internetowej. Konsument może także skorzystać z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.